27.6.11

Maher Zain For The Rest of My Life | Sepanjang Hidup [Versi Melayu]

credit: Alfarizhadi82


SEPANJANG HIDUP

Aku bersyukur kau di sini kasih
Di kalbuku mengiringi
Dan padamu ingin ku sampaikan

Kau cahaya hati
Dulu ku palingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Oh inilah janjiku kepadamu

Sepanjang hidup bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku

Sepanjang hidup seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan selamanya aku milikmu
Yakini hatiku

Kau anugerah Sang Maha Rahim
Semoga Allah berkahi kita
Kekasih penguat jiwaku
Berdoa kau dan aku di Jannah

Ku temukan kekuatanku di sisimu
Kau hadir sempurnakan seluruh hidupku
Oh inilah janjiku kepadamu

Yakini hatiku bersamamu ku sedari inilah cinta
Tiada ragu dengarkanlah
Kidung cintaku yang abadi

Sepanjang hidup bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku

Sepanjang hidup seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan selamanya aku milikmu
Yakini hatiku


Azhan: Maher Zain sudah pandai cakap Melayu pula...Maher bijak meneruskan pasaran di Malaysia. Lagu ni saya nak tujukan khas kepada...

9 comments:

  1. kepada siapa?

    ehem ehem..

    best kalau ade orang tuju2 lagu

    :)

    eh tapi kenapa pendek je MZ nyanyi
    lirik kemain lagi panjang

    ReplyDelete
  2. ehem! nak tujukan pada sape tu?? aha. nyebok je kan?? nanti konfem maher zain akan translate sume lagu dia dalam bahasa melayu. ye dak?

    ReplyDelete
  3. sekrg semua lagu die nk ade versi mlayu kan?? pe2 pun lgu die bessttt!!

    ReplyDelete
  4. ehem3..tuju kt sapa??='=

    lagu ini mngenangkan ku kepada kenangan itu~

    klu video itu dlm melayu best jgak..feel lebey =)

    ReplyDelete
  5. atok memang minat ngan maher zain ni...nak2 dia dah mula nyanyikan lagu versi melayu

    ReplyDelete
  6. Saya tujukan lagu ini buat isteri2 saya yang tersayang..ops..tersasul isteri saya bukan isteri2 saya he3...

    ReplyDelete
  7. naim: hati2 ayat tu...hehe..nanti ada pula merajuk..

    atok: betul2..dia pandai pula ambil hati orang Malaysia

    anis: bagus2 =)

    cik mimie: best lagu dia =)

    salina sayang:mudah sikit faham..dah la tak pandai bi..hehe

    rose: sama lah =)

    puteri: siapa ya? hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...